11. maaliskuuta 2019

Kuka olen? Mitä kirjoitan?

Olen 22 vuotias, kahden ihanan lapsen äiti Ylivieskasta. Perheeseeni kuuluu mies, Iiro poika 2,5 vuotta ja pieni Neea tyttönen 5kk . Tällä hetkellä vietän äitiyslomaa kotona ja yhtäkkiä olen alkanut miettiä, että tarvitsen jotain muutakin sisältöä elämääni. Olen yrittänyt miettiä mitä voisin alkaa tekemään, niin ettei tarvitsisi hankkia lapsille hoitajaa. Rakastan olla kotona lasten kanssa ja seurata heidän kehittymistä.

Niimpä tajusin, että voisin alkaa kirjoittamaan blogia. Olen joskus monta vuotta sitten kokeillut, mutta silloin ei ollut tarpeeksi aikaa tai mielenkiintoa kirjoittamiseen. En ole koskaan osannut kirjoittaa ajatuksia oikeaan muotoon ja selkeästi, siispä tämän alun tekstit voi olla hieman epäselviä, mutta tätä minä haluan ja harjoitus tekee mestarin.

Ajattelin, että jätän tämän ensimmäisen kirjoituksen lyhyeksi, mutta nyt huomaan että se ei taida onnistua. Voisin kirjoittaa vaikka koko päivän, mielessäni on niin paljon kaikkea mitä voisin kertoa.

Kerron vielä, mistä tämä minun blogini kertoo. Aluksi ajattelin, että alan kirjoittamaan tästä päivästä eteen päin, ihan tästä arkisesta elämästä. Tajusin kuitenki, että noin 3,5 vuotta sitten minun elämässäni alkoi tapahtua paljon kaikkea uutta ja ihmeellistä. Niin paljon kaikkea sellaista, mitä en olisi koskaan osannut odottaa. Aloitan siis kirjoittamisen 3,5 vuoden takaa.

Tähän loppuun vielä kysymys kaikille pohdittavaksi. 

Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä?

Minä en uskonut, mutta nyt minä uskon.💖💖


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!