11. maaliskuuta 2019

Rakkautta ensisilmäyksellä

Noin 3.5 vuotta sitten, asustelin vanhempieni luona Kalajoella. Ihan vain huvin vuoksi liityin tinderiin, enkä koskaan ajatellut, että sieltä voisi löytää jotain pysyvää. Noh... Miten kävikään?

Laitoin ensimmäistä kertaa viestiä jollekkin ihan vieraalle miehelle. Tiesin hänestä vain iän ja sen miltä hän näytti, sitten hän kertoi olevansa Ylivieskasta, eli tosi läheltä. Juttelimme jonkin aikaa, oli torstai ilta ja vanhempani olivat mökillä, joten olin yksin kotona. Olen aina ollut arka olemaan yksin kotona, joten kerroin tietenkin hänelle, että "pelkään" olla yksin kotona. Tottakai hän, sitten herrasmiehenä tarjoutui tulemaan luokseni. Lupasin mennä vastaan huoltoaseman pihalle. Menin ja hän tuli autolla sinne, vaikka en uskonutkaan hänen tulevan. Istuin oudon ihmisen kyytiin ja menimme kotiini.

Näin jälkeen päin, kun ajattelee. Olenhan minä ollut oikeastaan melko tyhmän rohkea. Todellisuudessa, kun ajattelen niin enhän minä voinut olla varma kuka siellä minulle kirjoittelee. Hän tiesi minun olevan yksin kotona, hän olisi voinut olla kuka vaan ja tehdä mitä vaan.
Minun onnekseni hän oli juuri sitä mitä kertoi olevansa. Sinä iltana tapasin maailman rehellisimmän ja ihanimman miehen.

Voitteko kuvitella hän tarjoutui odottamaan vieressäni, kunnes nukahdan ja sitten lähtevänsä kotiin. Pyysin toki, että hän jäisi koska kello oli jo ainakin 01.00 , no hetken mietittyään hän jäi. Perjantaina minun vanhemmat aikoivat tulla käymään kotona. Perjantaina aamulla hän sai soiton, jossa ihmeteltiin missä hän on. Silloin sain tietää, että hän asuu kotonaan ja työskentelee kotonaan maatilalla. Hänen olisi pitänyt mennä töihin, mutta ei mennyt. Hän oli meillä ja lähti töihin meiltä vasta maanantai aamuna. 💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!